123123 آغاز جام قهرمانان ۲۰۱۴ ویژه فبلت‌ها
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 3669
بازدید کل : 98659
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

آغاز جام قهرمانان ۲۰۱۴ ویژه فبلت‌ها
چهار شنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:14 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

در این جام شاهد رقابتی هیجان انگیز و جذاب بین برترین مدل‌های روز بازار خواهیم بود تا سرانجام یک مدل بتواند به کمک آرای کاربران، مقام نخست را از آن خود کند. این مسابقات توسط سایت itresan و با حمایت رسانه ای دریچه فناوری اطلاعات برگزار می شود.

چگونه برگزار می‌شود؟!

ما ۸ فبلت را انتخاب کرده‌ایم. تمام برنامه‌های این جام بزرگ که نزدیک به ۱ ماه به طول خواهد انجامید نیز آماده شده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید، مشاهده دقیق این مسابقات است که توسط داورهای بین‌المللی ما قضاوت خواهد شد و شما گزارش کامل این دیدار را خواهید خواند و در انتها، رای به برتری یک فبلت خواهید داد. این آرای شماست که تعیین می‌کند کدام دستگاه پیروز این میدان شده است و به مرحله بالاتر صعود خواهد کرد!

چه مدل‌هایی حضور دارند؟

 

چهره شرکت کنندگان در این مسابقات هیجان انگیز را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که در دو گروه ۴ فبلتی تقسیم شده و به صورت دوره‌ای با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. شرط حضور در این رقابت، داشتن نمایشگر بالاتر از 5.5 اینچ و کمتر از 7 اینچ است تا بتواند در بین برترین فبلت‌های بازار قرار بگیرد. همچنین سخت‌افزار مناسب، سازنده معتبر و عملکرد درخشان، از دیگر شروط داوران ما برای انتخاب ۸ کاندیدای پایانی بوده است.

 

مسابقات از چه زمانی آغاز خواهند شد؟

اول اسفند، افتتاحیه مسابقات است که بین دو فبلت نوکیا لومیا 1520 و اچ‌تی‌سی وان مکس برگزار خواهد شد. در طی مرحله گروهی، شما روزانه شاهد دو مسابقه نفس گیر و جذاب خواهید بود و تا چند روز فرصت خواهید داشت که نظر به برتری یکی از فبلت‌ها و یا مساوی شدن مسابقه بدهید. امتیازات درست مانند یک مسابقه فوتبال بین دستگاه‌ها رد و بدل خواهد شد و مدل‌هایی از گروه خود صعود خواهند کرد که از سوی شما بیشترین امتیاز را دریافت کرده باشند. برنامه کامل مسابقات را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.







آیا فقط یک فبلت برنده می‌شود؟!

از سوی رای کاربران تعیین می‌شود جام قهرمانی به کدام فبلت خواهد رسید. اما کارشناسان ما، برای مدل‌هایی که زحمت زیادی کشیده‌اند نیز جوایزی کنار گذاشته‌اند! جام زیبایی به قشنگ‌ترین فبلت اهدا خواهد شد، جام ارزش برای مدلی که مناسب‌ترین قیمت را در مقابل امکانات خود عرضه می‌کند و جام نوآوری برای دستگاهی که بیشترین خلاقیت را در محصولش داشته است.

ناگفته پیداست، جام قهرمانی که شما عزیزان برنده آن را مشخص می‌کنید، با ارزش‌ترین کاپ است! این مسابقات با اسپانسرینگ شرکت آوات برگزار می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار گوشی، ،
:: برچسب‌ها: فبلت ، جام,

آرشیو کامل نوشته های پیشین